Нідерланди. Воркейшн у Гаагу

Так склалося, що я вже майже три роки працюю у нідерландській компанії. І коли сталося повномасштабне вторгнення нідерландці дуже сильно, всім чим могли, допомагали нам як їх працівникам. Однією із можливостей, яку вони запропонували - за рахунок компанії переїхати у Нідерланди і там оселитися у великому пансіонаті в Гаазі. Тією можливістю я не скористалася, як і більшість наших працівників в принципі. Але я вибрала іншу - більш цікаву для мене - приїхати на shortstay у той же пансіонат. Компанія повністю оплачувала проживання, а також дорогу туди-назад.

Цей пансіонат - колишній будинок в якому мешкали люди похилого віку, тепер будівлю мали чи то зносити, чи то передати у якусь приватну власність, але на час поки в Україні війна цю справу заморозили і туди стали селити біженців із України. Тобто її використовувала не лише наша компанія, але й інші організації. 

Загалом же це виглядав яв великий будинок в якому багато-багато квартир-студій із усім необхідним: від невеличкої кухні, до робочого місця, широкого балкону та індивідуальної ванної кімнати. Єдиний мінус цього житла був - спільні пральні машини у підвалі будівлі. Такі одразу у мене флешбеки на Канаду почалися)))

Отже, я і мої коліжанки зібралися у Нідерланди. Окрім того, із нами іще поїхали наші батьки. Наші родичі поїхали на 1 тиждень, коліжанки мої - на 2, а я аж на три тижні! Щоб встигнути не лише попрацювати і потусити, але і відпочити від усього балагану, який ми мали перший тиждень :)

Оскільки це все ж була робоча поїздка, то ми здебільшого знаходилися у Гаазі, де був розташований пансіонат. Це була рання весна, тож погода була ще не ахті, але добре, що вже темнішало пізніше. Плюс Нідерланди на кінці часової зони знаходяться, тож ми ще мали достатньо часу, аби після роботи встигати погуляти містом.

Втім, що найбільше мені подобалося в Гаазі - це море. Довгий широкий пляж, який тягнеться на кілька кілометрів і фактично вже не є частиною міста (перевірте на мапі), але до якого дуже легко і швидко можна дістатися трамваєм. Прогулянки біля моря нагадували мені зимові поїздки до океану в Галісії.




Ми все ж взяли кілька дейофів, аби усім разом поїхати у Роттердам та Амстердам. Скажу чесно, такого розчарування від Амстеру я не очікувала :) Так, гарно, так, старовинно, але отого вау ефекту, про який усі розповідають так і не відбулося. Можливо, тому що ми там провели занадто мало місця, можливо, через те, що знову ж таки, було іще доволі холодно і канали - одна із головних принад міста, не зафункціонували наповну... Не було листя на деревах, сміття дуже сильно було видно на вулицях... Хоса людей не так вже і багато, як влітку. Загалом, як на мене, в Амстері взагалі нічого особливого нема.



Ми ще ходили у музей Ван Гога. Мені теж він був розчаруванням. Ну так, картини його - то прикольно, але як там все організовано - жах. Мені за пару хвилин розболілася голова від того як там було душно і темно. Найбільше в музеї мені сподобалося лобі із скриньками для речей)))

До речі, іще одна цікава історія сталася у музеї. Нідерландці, як виявилося, дуже пунктуально ставляться до того, що працюють вони до 17:00. 17:00 - це значить не що ти почнеш виходити із музею о цій годині, а що він закриється о цій годині :) У музеї є локери, де ти можеш залишити дорогі речі, аби не таскати їх по музею. І от, хвилин за 5 до закриття музею ці локери тупо всі автоматично відкриваються і ти можеш взяти будь-який рюкзак, який тобі сподобався )) Звісно, що нідерландці дуже довірливо до всіх ставляться і надіються на доброчесність туристів, але на місці крадіїв, я думаю, було б дуже вигідно купувати квиток за 20-30 євро і потім у метушні, коли всі ломляться до своїх шафок хапати якусь із сумок :)

До речі, про час, якщо кудись приходиш за пів години до закриття, то на тебе уже дивляться не дуже радісно і кажуть - ми скоро закриваємося, а за 15 хвилин - починають у прямому сенсі слова виганяти, вимикаючи світло і закриваючи двері. Ворк-лайф баланс у всій його красі! :)

Окрім Амстеру я ще встигла з'їздити у Роттердам. На диво, це місто мені дуже сподобалося! На відміну від усіх інщих Нідерландів, де вайб дуже розслаблений і час ніби тягнеться, то у Роттердамі усе несеться дуже швидко і якось енергії дуже багато. Мені чимось був схожий за настроєм на Київ, але, звісно, не архітектурою та людьми.

Адже архітектура тут - щось середнє між портово-індустріальною та супер-сучасною. Тут змішано багато стилів та і люди тут усі на стільки різні! Дуже мультинаціональне місто.






Та все ж моїм фаворитом залишилася Гаага. Це супер-комфортне місто, в якому є море, дуже гарний центр міста та багато парків (на відміну від інших міст Нідерландів). Не дарма, саме в Гаазі розташовано усі центральні державні установи, не дивлячись на те, що саме Амстердам є столицею. А також королівська сім'я Нідерландів мешкає в районі Гааги.

Відвідування Нідерландів для мене було скоріше заради галочки у списку країн, оскільки не до того як я туди потрапила, ні після - Нідерланди не стали країною в яку хотілося б повернутися чи бодай пожити там. Втім, самі нідерландці - в саме серденько із тим, як вони готові допоагати і тим, як вони можуть за потреби відстоювати свої кордони і зберігати баланс у будь-якій ситуації.

Тому, якщо у вас буде можливість і вільні вихідні - однозначно рекомендую відвідати цю країну, але якщо це просто заради того, щоб перевірити чи правду всі кажуть як класно у Амстердамі - я би задумалася чи варто воно того, оскільки ціни тут дійсно кусаються. І, якби не робота, я би навряд сюди приїхала б :)

Коментарі

Популярні публікації